090927

Idag ska vi fira min älskade bror. Han fyller hela 33 år, fast hans födelsedag är på onsdag. Men han får sin present idag. Hoppas att han blir glad.

Var ju på stan igår, hittade en jeansskjorta =) sjukt fin. Tänkte ha den idag. Sen köpte ja en kjol som man kan ha som basplagg :p Behöver mer basplagg och den kostade bara 49  kr så tyckte den kunde få följa med mig hem. Sen fick även en mascara följa med mig hem. Mer än så köpte jag inte.. Jag blev bara 407 kr fattigare.. + maten oxå men de gick bara på 50 kr. Sen bjöd mamma över mig på middag hos dom så åkte dig igår och åt.. De blev tacos :P

Vet inte rikgit vad jag ska skriva.. Vad vill ni läsa om i min blogg? Ge mig lite förslag =)

Jag ser fram emot att min Älskling kommer hem idag =)
Saknar honom sjukt mycket.
Längtar tills jag får krama om honom och känna hans värme och pussa på honom.

JAG SAKNAR DIG ANDREAS!!
KOM HEM NU!!!!!!


Ne nu ska jag kika lite på tv.

HA de så bra.
// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0