090926

Igår var de löning om någon missat de? De kan väl inte passa bättre att få lön på en fredag och sen en runda på stan på lördagen=) För snart ska jag göra mig i ordnig för att gå ner på stan och möta sötisen Emelie. =) Jo de ända som saknas de är ju så klart min gosiga lilla Älskling som inte är hemma för tillfället. Men jag hoppas att han kommer hem imorgon. Men tycker de går bra att sova utan honom. Vaknade bara en gång i natt vid 4 tiden men somnade om fort igen.

Ska som sagt ner på stan snart och jag tänkte kika efter några tunikor och lite sånt. Men ska inte handla allt för mykcet eftersom jag inte fick så mycket i lön denna månad och sen kan jag inte handla så mycket för jag ska gå ner och hem och de är jobbigt att släpa på allt. Så får ha de i åtankarna :P Sen får jag väl be emelie att bromsa mig och de börjar spåra ur. =P hehe. Sen ska vi äta lite eller om vi tar en fika. De återstår att se.
Efter stan ska jag hem till mamma och pappa för att prova en massage grej som mamma har, har ju så sjukt ont i ryggen. så ska se om detta funkar. Sen tänkte jag beställa lite massage oxå för har ju presentkort på de så kanske ska använda de innan de går ut. Lite dumt att låta 1000 kr gå till ingenting.

Nej nu börjar klockan rinna i väg så ska vääl hitta något att ha på mig :p

Ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0