090922

Hej!
Idag är jag ledig och har inget alls inplanerat så om någon vill hitta på något så är de bara att höra av sig.. =) Har ingen tvätt heller som jag kan ängna mig åt.. lite tråkigt att inte göra något, och vädret ser inte ut som de bästa heller så vågar inte rikigt gå ut på en långpromenad. Kanske gör de lite senare.. När älsk kommer hem. om han orkar då för han brukar vara rätt så trött när han kommer hem men de skulle jag oxå vara om jag gick upp kl 5 varje dag i veckorna.. Fast tror han börjar vänja sig för han brukar vakna rätt så tidigt på morgonen på helgen.

Kanske man ska ta och skriva en lisa på de som ska inhandla inför helgen? Eftersom jag är hemma själv så kan jag göra precis vilken mat jag vill =) funderar på att göra en smårgåstårta? men vet inte riktigt.. Idag till lunch ska jag iaf äta falukorv och makaroner. Och till middag ikväll tänkte jag göra köttfärssås och ris. Skit gotT=)

Ne känner att magen börjar protestera så man kanske ska röra sig till spisen för att laga lite mat..



// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0