090921

Goddag!
Har så himla ont i ryggen. Förstår inte varför =( Jobbigt. Vet inte riktigt vad jag ska göra, har tråkigt.. kanske ska göra några rygg övningar så kanske ryggen blir bättre..? var ute och gick igår coh man ska ju gå om man har ont i ryggen så får väl fråga Andreas om han vill följa med på en promenad ikväll igen. De var skönt att gå igår och hoppas att de är lika skönt att gå senare idag. Vi var ute och gick en timme igår och de tycker jag är en lagom runda. Så känner man sig så dukig när man kommer in sen oxå =P

Ikväll till middag blir de ugnspannkaka, Andreas har tjatat om de ett tag nu så får väl ta och göra de.. de är ju inte direkt så svårt... men han vill att jag ska göra så som min farmor gjorde men hur ska jag kunna veta hur hon gjorde sin?? men ska försöka iaf.. Men tänkte ha i gravhamsmjöl, inte bara vetemjöl så de blir lite nyttigt iaf.. och de vet jag att farmor inte hade i sin. men får väl prova och se vad han tycker =)

Tänkte att jag skulle komma igågn att läsa den där boken som jag köpt med. Ska ge den en chans nu när jag är färdig med detta inlägg. Har ju inte så himla mycket annat för mig att göra.

Vill att klockan ska bli halv fem nu så Älsk kommer hem, mådde lite dåligt igår kväll och de gick såklart ut över honom så vill krama om honom och de om ursäkt.. inte för att jag tror att han inte kommer förlåta mig men ändå. Han åker ju till småland på torsdag kväll så får lov att sova utan honom i 4 nätter och har så sjukt svårt att sova utan honom. Har inte gjort de på över ett år nu så hur ska de gå? men jag får väl göra så som han brukar säga; krama en kudde och låsas att de är han, men de är inte samma sak. + att sängen kommer kännas jättestor när han är borta. fast de kanske är lite skönt för då kan man ju verkligen bre ut sig =P
Sen kanske de är bra att vara ifrån varanda några dagar med.. även fast att de suger men då saknar man ju varanda lite grann iaf.. Så kanske inte ska klaga ändå..

Ne ska väl ta och avsluta detta inlägg för annars så orkar väl inte någon läsa allt mitt babbel...?
Men de är så skönt att få skriva av sig ibland..

Föresten är de någon som vet varför bara de senaste inlägget visas på sin blogg, asså inte där ni läser utan när man är inne när man ska skriva tex?

Hoppas någon kan svara.. =)

Nej nu ska jag ge min bok en chans.. =P

Ha en bra dag

// Helen

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe okej. :)

2009-09-21 @ 13:53:10
URL: http://sandranosko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0