090920

Godmorgon..
Idag har jag inte några planer alls, de enda är at jag ska hem till mamma och pappa en sväng eftersom min bror ska dit och har inte träffat honom på jättelänge. Miss you =(
Ska försöka dra med mig Andreas dit oxå men de kanske blir svårt för han verkar inte vara på humör idag, han kanske inte har sovit bra inatt? Ja han piggnar nog till under dagens gång får vi hoppas.

De kanske blir att vi äter mat med mamma och pappa robert och lina ikväll? så som vi alltid gjorde förut, saknar de även fast att de var köpmat men ändå så var de en tradition (stavning?!?!) De var mysigt och man kom varandra nära, känns lite som man glider ifrån varandra när man inte ses så ofta längre =( 

Nu kom Andreas så ska väl mysa lite med honom annars kanske han får en tår i ögat.. '

Ha en bra dag om jag inte skriver mer idag..

// Helen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0