090919


Goddag!

Tog en promenad med Äls nu på morgoen, gick inte så långt men de blev iaf 3506 steg =P har ju stegräcknare i mobilen så ska försöka att använda den mycket samt gå mycket. Tänkte jag skulle gå en sväng till sen när älsk är på sin innebandy..

Ikväll är jag fylletaxi igen, ska hämta älsk och Calle i Gillberga senare ikväll när de förfestat färdigt.. Så sitter hemma själv ikväll men tänkte att jag skulle se Stige Larsson - Män som hatar kvinnor då eftersom Älsk svek mig och såg den med Calle förut istället för med mig. Jag såg ju bara slutet av den. Så tänkte se hela ikväll eftesom den är rätt så lång så har jag ju något att roa mig med.. Men får se den på datorn eftersom den ligger där. Men de ska nog gå bra de med.. Tänkte ta en tripp hem till mamma och pappa sen oxå kanske, får se om de blir så. Sen behöver vi handla och hoppas vi gör de innan hans innebandy börjar för vill inte göra de efter för då blir de så sent. För vi ska ju äta innan han åker till Calle, eller om han äter med Calle...? de visar sig. Vad ska då jag äta? ingen höjdare att äta själv.

Ne nu ska jag fortsätta titta på wipe out!!

ha de så bra..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0