090918

Älsk och min dag idag.. hoppas på mycket mys ikväll =) själva, ja tack!! Kan vara skönt för en gångs skull att få en hel helg själv med Älsk. Eftersom nästa helg jag är ledig så åker ju han ner till småland. Och helgen efter de jobbar jag.. SÅ denna är den endå som vi är lediga och hemma på tre veckor. Så jag hoppas på en mys helg.

Har jobbat idag men hade en kort tur så slutade 12.15. skönt att sluta tidigt en fredag =)
Just nu väntar jag på att Andreas ska komma hem från jobbet. Han bör nog komma hem snart. Då ska vi/jag laga mat och ikväll blir de tacos till middag. Sen blir de mys med något gott hoppas jag till Idol kl 20.00
Någon mer som ska se de?
Bad älsk köpa med något gott hem eftersom han åt upp alla tomater igår så då får han köpa nya nu för de ska vi ju ha till tacosen.. så sa han att han skulle köpa någe gott tills ikväll. Får se vad de blir, inte varje dag han överraskar en med något gott. Förlåt älsk men så är de =/ Men jag ÄLSKAR dig för det!! <3

Var nyss hemma hos mamma och pappa för jag skulle prova ett par pumps men de är alldelse för hög klack på dom. SÅ kan knappt gå i dom. =/ lite tråkigt för dom är skitsnygga. Har bara gått i dom en gång och de var när jag skulle handla.. typ max en halv timme. Så tänkte kika runt efter några andra med lite mindre klack. Har en kompis som skulle sälja ett par förut som satt bra så ska kolla med henne om hon har dom kvar.. Hoppas.. =)

Tänkte att jag skulle packa ner alla mina sommar skor i helgen oxå eftersom jag inte använder dom längre så kan jag lika gärna lägga ner dom för säsongen.. för de tar ju bara en onödig plast just nu i skohyllan. 

Ne nog pratat om skor för annars kommer de sluta med att jag åker och köper ett par =P 

Kanske man ska börja förbereda maten lite.. magen börjar kurra..

Ses 

// Helen

 ANDREAS, JAG BARA ÄLSSSSSKAR DIIIIIG!!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0