090916

Jahörni inte är de lätt att laga mat när frysen är tom. Men hittade lite kycklingfilé så gjorde iordning den med lite krydda sen ris och beanässås (stavning?!?!?) till de. Blev faktiskt gott men vi behöver verkligen handla. Frys och kyl skriker tooomt på långt håll. SÅ imorgon efter jobbet bli det att springa ner till tvätten för att tvätta sen invänta älsk och sedan åka och handla. För tror inte att han handlar så att de finns till middag imorgon..

Ska ju jobba ikväll så därför får vi handla imorgon, har inte någon lust att åka och handla ikväll när jag sluat jobba..

Är trött och otroligt seeg idag. Kanske för att jag städade som en tok igår? Men fint blev de och de tyckte älsk med. =) Men trodde aldrig att jag skulle bli klar. Tog ju typ två timmar innan de var färdigt.

Ne nu ska jag slappa vidare och kanske ta mig en tupplur innan de är dags för jobb..

Ha de så bra..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0