090915

Goddag =)
Idag har jag en städdag. Har ju jobbat hela helgen så då blir de inte gjort, för är så slut när man kommer hem så man orkar ingenting. Igår var jag knappt hemma något på dagen, åkte till mamma och var och handlade med henne sen var jag hos henne till de var dags att åka hem och laga mat till Älsk. Sen åkte vi till byggmax men de hade inte de som vi skulle ha så då åkte vi till coop bygg och nästan allt deras virke är vint eller snett, jättesvårt att hitta en bräda som är någolunda rak där.

Efter de var vi bara hemma och tog de lungt, Älsk hjälpte Calle med någon lampa på bilen bara.. var trött igår även fast jag var ledig så tror att helgen tog ut sin rätt igår.. Idag är jag piggare iaf=) Så tänkte de är lika bra att börja städa så de blir färdigt någon gång, men just nu tar jag mig en paus. Har bara golvet kvar och sen lite småplock kvar.. sen är de färdigt. Undra vad älsk säger när han kommer hem och hela lägenheten är nystädad =) hoppas han blir glad. =P Behöver tvätta oxå men de får bli en annan dag. Har för mig att jag slutar vid ett taget på tors så då kan jag kolla om tvättstugan är ledig då.

Hittade lite pant oxå så ska åka och panta de sen tänkte jag ta mig en sväng till ö&b för hade slut på diskborstar och behöver lite nya disktrasor med..

Nej nu ska jag ta golven innan jag blir slööö =P

// H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0