090911

Nu börjar helgens jobbande, börjar jobba kl. 12.45-20.30 ikväll.. fast jag tycker att veckan har gått jättefort och jag har en känsla av att helgens jobbade kommer gå jättebra=) Så får hoppas på att denna känsla stämmer. Detta är en jobbig vecka men jag är ändå på bra humör jobbade till och med tre timmar extra i onsdags och känner inte av de så mycket för är ju bara ledig en dag denna vecka och de var igår.. Fast efter helgen så är jag ju ledig måndag och tisdag. De var nog på måndag som jag skulle hjälpa mamma =) har inte träffat varken henne eller pappa på snart en vecka, eftersom dom är i Jönköping på Elmia mässan. Var sjukt länge sen jag var på den mässan. Skulle vilja följa med men de gick inte detta år.. kanske nästa? =)

Tänkte att jag skulle äta lite lunch men är inte alls hungrig.. Åt en mättande fruksot men får väl ta lite yoghurt innan de bär av till jobbet =P

Så eftersom jag jobbar i helgen så lär de inte bli så mycket uppdatering.. men ska försöka.

Ne nu ska jag kika lite på tv innan de är dags att dra vidare till jobbet..

Ha en bra fredags kväll =)

pusspuss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0