090910

Igår vad de 090909 och jag missade att skriva ett inlägg. Men hade faktiskt en tuff dag, jobbade kl8-12.15 på min våning sen var jag på en annan våning till kl 16.00 som jag bara har varit på en gång tidigare och de var för ett år sen. Som tur va så var de lung denna tid så de var itne så himla mycket att göra, så ängnade min tid åt att städa lite och gå med en farbror till affären för han ville handla lite. Rätt soft dessa timmar för de var inte så himla mycket att göra.. Sen när jag kom hem var jag hur trött som helst. Även fast de senaste timmarna hade de inte varit mycket alls att göra. Så jag ställde mig och gjorde mat åt älsk och mig eftersom han kom hem precis när jag kommit innanför dörren. Så slängde ihop lite mat. Sen åkte han till Calle. Jag följde inte med eftersom jag ville se idol så då stannade jag hemma. FÖr Älsk och Calle skulle se på fotbollen. SÅ efter typ en timme tänkte jag att jag skulle kolla så att de verkligen började kl 20.00 OCH de gjorde de ju så klart inte. FÖr fotbollen var ju på fyran så idol var uppskjutet en timme. Då gick jag hem till mamma och pappa för att hämta mammas bil så åkte jag oxå ut till Gillberga =P och där satt Älsk Calle Madde och Emil. Trevligt var det=) så vi kollade på idol hos Calle =P


Sen när vi kom hem var de bara att hoppa ner i sängen och sova..


Är ledig idag för jag jobbar fre, lör och sön. men tycker ändå att denna vecka har gått fort. De är ju torsdag idag.. men jag hoppas att helgen kommer gå bra, men de tror jag=) Fast de är rätt tuffa pass. på fredag 12.45-20.30 Lördag 6.45-16.00 och Söndag 6.45-20.00 HAr ju såklart de tuffaste passet på söndag.. vill hellre ha de på lördagen.. men men de är bara att gilla läget.


Nu ska jag kolla upp ett recept sen ksa jag åka och handla.. :P


Ha de så bra // Helen.
 

Kommentarer
Postat av: maddlur

Hoppas allt går bra för dig på jobbet!!

2009-09-10 @ 12:09:29
URL: http://maddlur.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0