090907

Snart är de 090909 =P undra hur måånga de är som föder då?:P Förra året var de ju ett antal =P

Helgen har varit jättemysig..

I fredags bestämde vi oss för att åka till IKEA för att köpa sängramen. Så vi åkte dit och fick med oss en Calle dit oxå.. Gick och kollade lite där inne men hittade inte så himla mycket. Lite smått bara, vill itne köpa så himla mycket när vi igentligen inte behöver det. Men våran säng fanns iaf, och den är så himla skön. Så när vi kom hem sen så satte vi ihop den och jag trodde de skulle ta hur lång tid som helst men de tog ungefär 45 min bara. För vi kom hem rätt så sent så då trodde jag att vi skulle hålla på hela natten men de behövades inte.. =P

I lördags åkte jag och älsk med Calle och hans bror till Stockholm, Calle skulle uppdatera sin x-box så han ville ha sällskap så vi följde med. Trevligt att ta en tur till Stockholm sådär, synd bara att vi inte hann gå i några klädaffären för de fanns inte på hero city.. Så där köpte jag ingenting, För först när vi kom dit så åkte vi på en gång för att lämna in x-boxen, de skulle ju ta ett tag så då åkte vi till hero city, gick där ungefär en timme sen var de att åka tillbaka för att hämta x-boxen eftersom dom stängde vid tre tiden. Så vi åkte dit, och hämtade den. Sen tillbaka till hero city igen för att få lite mat i magen. Andreas som aldrig har ätit på pizza hatt blev glad när han såg att de fanns där så då ville han äta där. Så jag och Älsk åt där. Calle och hans bror åt på något annat ställe.  Och jag var ju så himla snäll så jag betalade för Älsk mat. Men inte kan jag påstå att de är billigt där, vi(jag) betalade 99 kr för en jätteliten pizza ungeför lite mer än hälften av en vanligt pizza här i stan. Fast dessa var ju rätt så tjocka ioförsig. Men ändå 200 kr på två st pizzor som var skit små. Men Andreas blev mätt och tyckte de var sjukt gott så de var ju tur det. Efter att vi fått lite mat i magen åkte vi en sväng till Calles mormor som var barnvakt åt Calles kusiner, så vi fick lite fika där sen åkte vi hem. När vi kom hem sen hade vi bara mysigt =)

I söndags Tog vi de bara lungt, vi gjorde inget speciellt bara slappade och så. Städade lite i förrådet nere i källaren så att de är okej där nere sen så tvättade jag på förmiddagen så nu är all tvätt ren, Skönt för de var rätt så mycket tvätt eftersom vi bytte sängkläder i fredags när vi satte ihop sängramen. Sen var jag och handlade lite bara eftersom Andreas ville han tacopaj. Så de blev de till middag. Så de blev en lung och skön söndag utan några planer. Skönt.

Idag, måndag Så väntar jobb, börjar jobba 13.30-21.00 och jag är själv ikväll, får se hur det går, första gången jag jobbar själv på nya avd. men de ska nog gå bra. Om de skulle krisa sig så finns de ju en springare.. =P tur det. Så ska bara ta de lungt och läsa lite i boken tänkte jag innan de är dags för att röra sig mot jobbet. Tänkte att jag skulle ta mig en promenad men har ont i huvudet så tror jag hoppar över det idag. Får ta de imorgon.

Nej nu ska jag bara ta de lungt innan de är dags för att jobba..

Ha en bra dag/kväll =)

// Helen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0