090902

Idag är det inte min dag, mår inte så bra.. Och jag vet inte vad de är heller.. Men mycket kan nog ha med att göra att jag har bytt vånging på jobbet och inte riktigt trivs med det. Jag saknar mina gammlingar och personalen på grb 2 så att de gör ont, jag vill bara tillbaka dit. Men just nu går de inte och kanske aldrig mer?? =( Tycker ändå att de går bra på nya våningen och personalen och så är bra.. inge fel alls på personalen men tror att de har med att göra att jag inte känner de boende och personalen än. Men de kommer väl får jag hoppas, så de är väl bara att bita i de sura äpplet och kämpa på. Fast idag verkar jag väldigt skör =/

Bestämde mig igår kväll för att ta mig en promenad eftersom Andreas var hos Calle hela kvällen, tror han kom hem ungefär vid 1 taget, kul kul. Not! Men jag gick iaf ungeför en halv timme 40 min. Skönt efteråt när man kom hem och tog en dusch sen hopp ner i sängen för att kika lite på tv.. Men somnade ialla fall inte föräns runt tolv tiden eftersom A inte var hemma, har så himla svårt att sova när inte han är hemma. Förstår inte..
Men så imorse så tänkte jag, jag ska gå till jobbet, så jag gick dit tog ungefär 30-40 min. Lagom runda på morgonen. Sen gick jag ut med en boende på fm i typ 30 min oxå.. Så idag har jag rört på mig iaf. =) Och de känns jättebra och skönt.

Sen när jag kom hem åkte A för att träna och var borta ungeför två timmar. Kom hem  och vi åt middag och han säger.. "Jag ska till Calle ikväll" *SUCK* Visst jag säger inte att han inte får träffa sina vänner. Men vi var med Calle hela helgen, var han hos oss + att nu är A hos honom två kvällar. När ska jag få ha en mys kväll med honom och bara ligga och gosa utan att någon annan ska komma imellan? Och speciellt idag eftersom jag är lite ledsen idag. Är jag så tråkig så att han inte vill umgås med mig längre?? =(

Tänkte snart ta mig en promenad till =P hem till mamma, de är inte så långt tar ungeför 10 min att gå dit, tänkte sno lite musik som finns på pappas dator och lägga in i min mobil. Sen kanske jag går en lite längre runda när jag ska hem sen men får se, inte lust med de om de ska regna.. Fast nu ser de faktiskt ut som de har slutat för solen tittar fram. Men man vet ju aldirg så de är bäst att ta med sig paraply när man ska gå till mamma. Hon borde ringa snart tycker jag, hon är på fotvård så väntar på att hon ska ringa och tala om att hon är på väg hem så jag kan börja gå hem dit. Kanske min bror dyker upp där med? Fast de tror jag inte, klockan är rätt så mycket så han är väl hemma hos sig, för pappa är ju inte heller hemma. Han är ju på after work med jobbet.

undra om min mobil hinner laddas klart innan de är dags att gå. De är 60 % nu.. hoppas hoppas för vill inte avbryta laddningen, de är inte så bra för batteriet.. Men om jag låter den vara så kanske den blir klar i tid =P

Imorgon ska man jobba oxå.. då jobbar jag 6.45-14.45 så de får inte bli då långvarit hos mamma.. måste hinna varva ner innan de är dags för att nanna kudden.

Ne ska kanske läsa lite i boken medan jag väntar på mamma.

Sen är de nog dags att avsluta detta inlägg för tror inte någon orkar läsa allt detta babbel som jag har babblat nu.. Men ibland är de så himla skönt att få skriva av sig..

Orkar ni läsa hit? =P

PussPuss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0