090901

Goddag!

Nu har jag äntligen fått min efterlängtade mobil =) Den är så himla snygg och jag bara älskar den. Den är bra på alla sätt och jaa är helt nöjd med den! =)

Igår jobbade jag 8-12.30 sen åkte jag och hämtade ut min mobil sen hem. Vi bestämde oss sen för att åka till tippen eftersom vi har ett helt förråd fullt med skräp som ska slängas, så vi åkte till tippen typ tre gånger, så nu är de bara vinterdäcken och några tomma katonger kvar där nere.. men däremot så är de massor av grejer uppe på vinden. Men de får vi ta tag i lite senare..

Idag är jag ledig, så himla skönt. Så jag har städat lite och fixat i garderoben, så nu är de nästan klart.. bara lite till som ska in där, men tar en liten paus nu för jag har så himla ont i huvudet=/ så försöker ta de lite lung idag. Tar allt i en lung takt. =P Tänkte jag skulle gå ner och titta om de finns någon ledig tvättid för behöver tvätta. Men tror jag gör de imorgon eller på torsdag eller på fredag för då är jag ledig.. Tycker de är skönare att tvätta på förmiddagen för då slipper man passa upp på de sen på eftermiddagen om man vill göra något då.. Och på kvällen tycker jag inte heller om att tvätta för tycker de är lite obehagligt att gå ner själv på kvällen i källaren.

Ne nu ska jag vila mitt huvud lite grann..

Puss på er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0