Uttråkad..

Nu har jag lite att göra en stund fram över.. =P





Vad gjorde du igår?: Jobbade och sen myste med Andreas

Har du ett eget rum?: Jag har en lägenhet tillsammans med Andreas =)

Är du kåt just nu?:

Tycker du om stjärnor?: Ja dom är fina =)

Vad ser du om du tittar bakom dig?: En vägg

Gillar du att baka?: Ja ibland..

Föredrar du blondiner före brunetter?: Brunetter

Har du skurit dig?: Nej och skulle aldrig göra det heller!

Älskar du någon just nu?: Ja min Andreas <3

Vad åt du senast? Fiskbullar och potatis

Brukar du skriva fel på tangentbordet?: Ja de händer ibland..

Finns det någon du hatar?: Hatar är ett väldigt starkt ord som jag hells inte vill använda.

Har du druckit?: Ja

Har du varit otrogen?: Nej verkligen inte!!!

Vad ska du göra i helgen?: Mysa med Andreas och bara ta de lungt tror jag.

Vill du dö?: Nej

Har du någongång ägt en plastros?: Nej

Tycker du om att teckna?: Nja är inte duktig på det

Har du ljugit?: Kanske om småsaker men aldrig om något allvaligt.

Vad vill du bli när du blir stor/vuxen?: Göra rätt och hjälpa människor.

Har du tittat på melodifestivalen?: Ja men de brukar inte vara så bra nu för tiden..

I så fall, vem hejade du på?: NORDMAN & THE POODLES!

Gillar du mat?: Ja de är gott

Hur lång är du?: 168 :)

Har du hål i öronen?: Ja

Hur mycket är klockan?: 13:19

Har du något slags nitarmband?: Jag tror att jag hade de förut när jag var mindre men inte nu..

Är din säng bäddad?: Japp

Vad är ditt smeknamn?: Helenis =P

Vad är din dröm just nu?: Jadu..

Varför gör du den här saken?: För att de inte finns något annat att göra för tillfället.

Har du en teve i huset?: Ja

Vilken är bästa låten just nu?: Många

Har du blivit sviken?: Ja

Vilken klass går du i?: Jag gick i OP3A

Har du varit olyckligt kär?: Ja

Tänker du göra klart det här testet?: Ja har inget annat för mig..

Inkomst per månad: De skulle du gärna vilja veta va..

Största sorg just nu?: Inget

Största glädje just nu?: Att jag har en pojkvän som jag älskar av hela mitt hjärta och att han alltid finns där och ställer upp för mig! Och stöttar mig!

Vem skulle du dö för?:

Vilken är din favoritfilm: Hm.. Vet inte  just nu

Den starkaste du vet?: Mamma & Pappa

Vad är det snyggaste på dig?: Jadu... de vet ja inte, fråga Andreas =D

Hur mycket är klockan nu då?: 13:24

Brukar du göra smileys?: Ja =)

Hur många palestina-sjalar äger du?: Ingen

Vad hatar du mest?: Inget vad jag kan komma på just nu.

Vad har du på dig för kläder nu?: T-shirt och trosor

Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar: Ja

Vill du gråta?
: Nej

Fryser du ofta?: Ja faktiskt..

Tycker du att du är söt?: Ja ibland

Äger du en papperskorg?: Ja

Har du ett landställe?: Nej

Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: Föna håret

tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja alltid.

Har du en morgonrock?
: Ja men den använder jag aldirg.

Vem litar du mest på?: Min pojkvän Andreas och Emelie <3

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Litar på dig med mest! <3

2009-10-29 @ 15:30:40
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0