mätt

Nu har jag ätit fiskbullar och potatis.. Mums.. Känner mig lite rastlös fast ändå så känner jag inte för att göra något speciellt, bara ta de lungt innan de är dags för jobb. Men tänkte att jag skulle ta en promenad till jobbet. För de känns som att jag behöver ränsa hjärnan lite grann. Men hoppas då att älsk kan komma och hämta mig eftersom jag skulle behöva handla lite när jag har slutat jobba och vill inte släpa hem de när jag går.. Eftersom de tar ett tag att gå hem.

Jag har faktiskt lite småtråkigt.. Men ska väl kanske ta en dusch så jag kan fixa med håret sen eftersom de tar lite tid, rästen av tiden medan jag väntar på att gå till jobbet får jag väl titta lite på tv. Vet inte annars vad jag skulle kunna tänka mig att göra, jo städa men de är inte direkt så kul. Så de skjuter jag upp till helgen eller imorgon medan jag lagar mat. Så får jag hoppas att håret slutar färga så vi kan slänga i lite slingor. Älsk får ju hjälpa mig.


Nej dusch var det!!

Ha de såbra..

känns som de kommer bli några inlägg under dagen =P men de tycker väl ni bara om...?

Ses och hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0