...

Brist på rubrik.. haha
Nyss kommit upp från ett jätteskönt bad.. jag älskar mitt badkar. =)
Tänkte att jag kan skriva ett inlägg till i brist på annat. Tilsammans med ett päron. =) och med ena ögat på tv:n =P jag som hade tänkt att jag skulle försöka ta mig en promenad men såg att de regnar ute och sen är de tråkväder över huvudtaget så den tanken flög bort lika fort som den kom.

Från de ena till de andra..
Varför ska de komma post två gånger om dagen för? de räcker med att de kommer en gång och man hoppas upp i taket men två gånger om dagen är fan taskigt.. Tänk på de äldre dom måste ju få en hjärtattack varje gång de kommer post.. Inte snällt alls.!!!

Fast man kan ju sätta en korg under brev inkastet men hur snyggt är de?

Ne nu ska jag fortsätta med att göra ingenting.. =D Tills de är dags för jobb..

HA de bra
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0