Uttråkad..

01. Fullständigt namn? Irene Helén Junttila
02. Exakt ålder? 20 år 8 månader och 12 dagar
03. Vart bor du? Gredby
04. Bor tillsammans med? Andreas <3 
05. Husdjur? inga
06. Färg på ditt hus? Vitt
07. När är du född? 26 Januari
08. Klass? -
09. Vilket år tar du studenten? 2008
10. Något jobb? Jobbar på Eskilshem demensboende.
11. När gick du upp i morse? Vaknade 8.30=)
12. När ska du sova? Ikväll när jag blir trött
13. Duschat idag? nej
14. Kramat någon idag? Ja
15. Pussat någon idag? Ja
16. Vad har du ätit idag? Äggsmörgås till frukost
17. Dagens klädsel?  tshirt och mjukisbyxor 
18. Dagens smink?  Inget än så länge
19. Dagens sötnos? Andreas
20. Dagens roligaste? -

SOCIALT
21. Har du många vänner? har så det räcker
23. Vem kramade du senast? Andreas
24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? nej
27. Har du pojk-/flickvän? Ja, är lyckligt förlovad
28. Vem pratade du med i telefon senast? Andreas
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Pappa "Nu är vi på Arlanda och väntar på att få gå på planet som lyfter 6.45 kram mamma och pappa" 

FAVORIT...
31. Film? många
32. Låt? Nomy - Cocaine
33. Mat? Fläskfile och potatisgratäng 
34. Dryck? Vin
35. Färg? Svart , rosa, vitt
37. Stad? stockholm
38. Land? Grekland
39. Ämne i skolan? haha inget .
40. Strul?  de ni.

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Mamma och Pappa
43. Gången du spydde? Oj de var jättelängesen
44. Gången du grät? Några dagar sen
45. Pizzan du åt? kebabpizza i Lördags med Älsk och Calle
46. Gången du var i Göteborg?  längesen.
47. Gången du var i Stockholm? några månader sen
48. Gången du var full? Längesen
49. Gången du var hög? aldrig
50. Personen som såg dig gråta? Andreas

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? beror på
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa
54. Tvspel eller datorspel? Tv-spel
55. Singel eller upptagen?  upptagen
56. Film eller bio? beror på
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? inget
58. Sommarlov eller vinterlov? sommarlov
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Big brother
60. Har du svart hår eller blondt? Svart
61. Har du blåa ögon eller bruna? Blåa
62. Choklad eller lakrits? Choklad
63. Göteborg eller Stockholm? stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? cola
66. Pizza eller kebab? kebab
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? båda
69. Leva eller dö? leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? de som betyder något för mig.  
71. Personer du hatar? Ett väldigt starkt ord
72. Pojk-/flickvänner du haft? 1 seriöst.
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 2
74. Glassar du ätit på en dag? Inte vet jag
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? inga
76. Gånger du haft minnesluckor? Väldigt få
77. Gånger du varit hög? knarkar ej
78. Personer du saknar just nu? 3
79. Gånger ditt hjärta brustit? 2

VEM:
80. Vill du kyssa nu? Min älskling Andreas
81. Ska du träffa imorgon? Ska jobba så hinner inte träffa någon innan jag börjar..
82. Sjöng du senast för? mig själv och Andreas
83. Hade du senast en msn-konversation med? En gammal kompis från Västervik
84. Spelade du tvspel med senast? Andreas och Calle
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Andreas
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen
87. Förtjänar att dö? Ingen
88. Är söt? mina vänner, min familj och några till
89. Vill du sova bredvid inatt? Andreas såklart <3 

VAD:
90. Gör dig glad? kärlek & vänner
91. Gör dig ledsen? när mina vänner mår dåligt , när man själv blir sårad.
92. Vill du helst göra nu? Mysa med min sötis 
93. Önskar du att du slapp göra? Jobba kvällar och helger 
94. Vill du ha nu? En hotellnatt i en annan stad med Andreas <3
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Inget vad jag vet just nu 
97. Tycker du om dina betyg?  Jag är rätt så nöjd med dom
98. Ångrar du i ditt liv? ingenting just nu .
99. Är det bästa som hänt dig? Andreas, min familj , mina vänner.
100. Hur mycket är klockan? 12.29


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0