091029


Godmorgon/Goddag

Gårdagens kvällsjobbade gick bra, hade ju en kort tur men tyckte ändå att klockan gick jättesakta.. när kl var halv 8 kändes de som att jag aldrig skulle få gå hem.
När jag precis hade kommit till jobbet igår och satt i rapport ringde andreas och sa att han hade glämt sina nycklar på jobbet. Och undrade om jag kunde komma hem med mina eftersom kl inte var halv fem än.. men de kunde jag inte för de behövde hjälp på en gång så han fick gå hem till mamma och pappa och hämta en extranyckel som jag har lämnat där ifaall sådana här händelser skulle hända.. Vilken tur att jag gjorde det.. Så innan de är dags för jobb idag ska jag hem till mamma och pappa och lämna nycklen där igen, lika bra ifall detta skulle hända igen. Och de lär de ju säkert göra eftersom jag är tillsammans med Andreas!! Han är klantig och de är nog därför jag älskar honom.

Tänkte även försöka ta en promenad om jag orkar, sen måste jag ta ett bad eftersom jag måste fixa och föna håret eftersom de är nyfärgat så färgar de ju av sig. Så de tar lite tid, annras brukar jag ju låta de självtorka om jag inte ska iväg någonstans. De är nackdelen när man färgaar de svart att de färgar av sig så lång tid efterråt.. men ska man vara fin får man lipa pin.

Ne nu är de snart dags för lunch..

Så ska ta och kolla igenom lite bloggar och sen ställa mig vid spisen.. =P

Ha de så bra om jag inte skriver något mer innan jag börjar jobba..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0