091028

Godmorgon.
Huvudet är inte på humör idag, de gör ont =( Så ska väl bara ta de lungt idag innan de är dag för jobbet, som tur är så har jag ju en kort tur så behöver inte lida sålänge.. Hoppas bara de går fort när jag väl kommer dit. Men jag hoppas att huvudvärken släpper innan dess..

Igår fick jag för mig att jag skulle färga mitt hår, eftersom utväxten började synas, så färgade håret och köpte även ett slingpaket som jag ska slänga i så småninom.. Andreas får säkert hjälpa mig =)
Måste bara vänta ett tag så att de svarta hinner suta färga av sig.

Ne usch vad de gör ont i huvudet..

Kanske ska låta datan vara för sig idag....?

SKa lägga mig och vila ett tag..

Ha de så bra..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0