091027

Lön för vissa idag?
Jo de påminner mig om att jag ska betala mina räkninar.. Bäst att göra de nu så är de överstökat sen.
Idag har/är jag ledig. Skulle tvätta sängkläderna idag men jag sket i det. Har ont i huvudet och då kanske jag inte borde sitta vid datorn men jag är lite små seg inte direkt som huvudvärk i huvudet.. om ni förstår vad jag menar... ? Så idag har jag bara varit hemma och tagit de lungt. Skönt. Fast nu två dagar framåt har jag två kvällspass. Fast de är springtur så de är bara mellan 16.30-20.30.. skönt de.

Snart kommer andreas hem oxå =) sa att han skulle laga mat idag så får se om han gör det. Annars får jag väl göra det som vanligt. Men tycker de är så himla svårt att hitta på maträtter.. Något förslag? Har verkligen inte någon fantasi alls längre.. Men vi får väl se vad jag /han hittar på.

Ikväll kanske vi skulle ner till gymmet och träna.. Eller så får vi ta en promenad. Får höra vad han tycker. Skulle vara skönt att få ge gärnet och bara köra öset.

Oj nu hör jag nycklarna i dörren..
Värst vad tidig han var nu men de fick säkert sluta tidigare på kursen..

Ne nu ska jag gå och ge min Älskling en stor varm kram och kyss..

Ha de så bra

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0