091022

Godmorgon, och nu är de verkligen godmorgon. Kl är bara 06.23 och jag har varit vaken sen älsk gick upp och åkte till jobbet, de var ungefär vid 05.30 somnade sent igårkväll/natt oxå.. =( men jag har  en kort tur idag så då kan jag sova när jag kommer hem. Ska ev tvätta oxå om de finns någon tid vill säga.. Men de ska de väl finnas. Brukar inte vara svårt att få tvättider.

Annars idag vet jag inte vad som händer, ska jobba om någon timme men som sagt bara till kl. 12.15.. så de är en kort tur. Har inga planer för dagen, kan vara skönt med oxå.

Älsk lag vann igår med 8-3 bra match. =) Men matchen började inte föräns vid 21.30 så de var dels därför som de blev så sent, sen kunde jag inte somna när vi väl skulle sova heller.. =/ så låg nog vaken nästan en timme innan jah somnade..

Så jag lär ju vara lite små seg idag.. då kanske jag behöver sova en stund efter jobbet.
Men de visar sig. Ne nu ska jag kolla efter några skor med bra sula.. =D haha

Ha en bra dag..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0