091021

GODDAG!!

Har ni sovit gott?
De har jag, fast jag drömde att min dator var helt paj och att jag var barnvakt åt en som sov och då skulle jag bära omkring på henne. Tungt.

Idag till lunch blev de fiskbullar i dillsås och potatis.. mums. Men de var ett bra tag sen som jag åt de. Men nu har jag köpt hem så kan äta de lite oftare. =)

Idag/ikväll ska jag jobba. Börjar 16.30 -20.30 och efter de ska jag hämta och titta på älsk när han har innebandy match. Han är duktig, förra matchen gjorde han två mål. =) så stolt över dig älskling. <3

Fram tills jag ska börja jobba ska jag ta mig ett skönt bad och plocka undan lite grann, ta ett varv med damsugaren eftersom jag inte gjorde de igår. Till badet ska jag njuta av min sofis mode tidning =)

Igår när jag var på stan så kom jag faktiskt hem med bara ett par jeansleggings.. STOLT ÖVER MIG SJÄLV!!
Men jag vet ju att jag inte kan köpa saker hela tiden. För denna månad köpte ja ju skinnjackan så då kan  man inte köpa så mycket mer utöver det. Men nästa månad hoppas jag på att få lite mer i lön. =) de borde jag få oxå eftersom jag har jobbat hela månaden.

Ne nu ska jag softa vidare och kika lite mer på tv innan de är dags för jobb.

Ha en trevlig dag!!

// Helen

Kommentarer
Postat av: Bea wiggosmamma

svar: - nej vi är inte tillsammans men vi har umgåts i stortsätt hela tiden man väl säga att vi har tagit en " pause " men båda tycker ju om varandra jättemycket men de har vart för mycket bråk så vi får se om det löser sig! hoppas på det =)

2009-10-21 @ 13:51:38
URL: http://beapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0