091019

Goddag eller jag skulle vilja skriva godmorgon, för guuud så trött jag är. Orkar inte göra något alls idag. Känner inte för någt alls heller. Men så ska man ju komma på någon mat oxå. Men nej jag har inte något fantasi just nu över huvudtaget. Känner inte för att ställa mig vid spisen för att laga mat. men får väl se vad jag hittar på.

Ja som ni kanske förstår så har jag jobbat hela helgen, därför dålig uppdatering, sen är inte min blogglust den bästa heller just nu. Vet inte vad jag ska skriva om eller vad ni vill att jag ska skriva. Är de ens någon som läser? De är iaf ingen som kommentrerar.. =( lite tråkigt för de känns som jag skriver bara för skrivandets skull. Så man kanske ska lägga ner detta...? eller blir någon ledsen i ögat då?

Jobbandet gick bra iaf.. tur att man jobbar med Malin för då går tiden fort. Hon är så skön =)
I lördags när jag kom hem tog jag mig ett bad sen somna jag en timme och blev väckt av älsk som sa att maten var klar. De blev fläskfile med pommes. Jättegott verkligen. Och de var jätte skönt att slippa laga mat.

Idag är de måndag och jag ska bara slappa. Men tänkte ta mig ner till tvättstuga för att se om de finns något tid. SÅ jag kan tvätta mina nya sängkläder =)

Ne nu ska jga läsa lite bloggar sen fortsätta titta på tv.

Ha en bra dag/kväll
 
// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0