091012

Goddag..

Nyss kommit upp från badet, jätteskönt att ta ett bad innan man ska börja jobba, inte för att jag har någon större lust att jobba men de är väl bara att bita i de sura äpplet och hoppas att allt går bra ikväll eftersom jag är själv. Har inte riktigt kommit in i att vara själv på kvällarna än.. eftersom jag inte har så många kvällar som jag är själv, för de mesta så har jag ju en springare ellerså är jag springaren. Men jag hoppas att de går bra ikväll. måste fixa mitt cv och mitt personlga brev oxå så att jag håller de uppdaterat. Tänkte att jag skulle fixa de idag men papperna är i bilen och har inte orkat tagit mig ner dit än och jag vill inte börja med de när jag har en tid att passa. Sen måste jag ju äta lunch innan jag ska till jobbet med så de blir lite stressigt. Så får nog ta de imorogn när jag kommer hem från jobbet. för imorgon har jag en dagtur. =P 

Sen ska man ju äta lite lunch oxå.. men frågan är ju vad man ska äta. sen tänkte jag ta mig en tur innan jobbet till ö&b och köpa lite plastpåsar och sådant. men får se om jag åker dit. Det visar sig.

Ne uch vill inte jobba kväll är så sjukt trött på de!!!
Någon som vill byta med mig?

Ne man kanske ska börja tänka på vad man ska äta till lunch..

Ha en trevlig kväll
De ska jag försöka ha..

Ha de så bra..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0