091010

Hallo..

Nu var de några dagar sen jag skrev igen, trot jag håller på att tröttna lite på att blogga.. men ska försöka att uppdatera så ofta jag kan och har tid. Jobbar ju och sliter..

Denna helg är jag ledig.. Så himla skönt, igår var vi hos Calle och kollade på film hela kvällen. Idag har vi varit på stan en sväng jag och Älsk sen hade ju älsk träning.. Just nu tittar vi på fotboll, Jag Älsk och Calle. Ätit onyttig idag=/ de blev pizza eftersom jag hade/har så himla ont i huvudet så orkade jag inte laga någon mat. Men imorgon blir de hemmalagat i alla fall. Ska ju hem till mamma och pappa i morgon med, pappa ska ju hjälpa mig med en sak. Som jag inte kan skriva ut här i bloggen. men om de blir som jag vill får ni veta de. Men de blir inte än på ett tag.. Men jag hoppas verkligen att de går och att de blir som jag vill.

Imorgon är de söndag.. Så synd att helgen går så fort när man är ledig.. =/ Nästa vecka blir tuff, är bara ledig en dag. =/ Men hoppas den veckan går fort.. Sen på torsdag åker ju mamma och pappa till Kreta.. Fan jag vill ju oxå följa med, så himla avundsjuk. Men Andreas sa faktiskt idag att vi ska börja spara ihop till en resa.. =)

Ne nu har ni fått lite uppdatering..

SKa väl kanske vara lite delaktig i fotbollen.. de har ju snart spelat en halvtimme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0