091007

OJ de var inte igår som jag skrev.. 6 dagar sen.. oooops.. Men jag har jobbat hela helgen som varit och var så sjukt trött igår på min lediga dag så jag orkade inte.. igår tvättade jag bara och sen städade lite grann.. i måndags köpte och hittade jag äntligen min skinnjacka.. =) Så de blev en skinnjacka istället för ett par skor. Skorna som jag ville ha kostade 400 kr och de tycker jag är för mycket.. så hoppas att dom går ner lite i pris lite senare. Men eftersom jag velat ha en skinnjacka i över ett år så tänkte jag nu köper jag den när jag äntligen hittade en. Den är jättevarm och skönt :D Köpte även en halssduk till skinnjackan och ett par leggins och en stickad tröja.. =) men nu får jag inte köpa mer denna månad eftersom jag inte fick så mycket lön denna månad.. Hoppas på  mer nästa mån.. =)


Annars så har de inte hänt så mycket.. jag jobbar och sliter..

Nu ska jag läsa lite bloggar sen ta mig en tupplur.

Ha de så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0