091001

Första Oktober idag.. Tiden går sjukt fort tycker jag. Blev lite ändrade planer igår, började jobba 13.30 iställer för 16.30 så idag jobbar jag 13.30-21.00 som vanligt enligt schemat.. Tråkigt att jobba kvällar, de är ingen höjdare kan jag lova er. Skulle verkligen vilja jobba vardagar 7-16.00 eller 8.17.00 allt för att slippa jobba kvällar och helger.. men vad ska man jobba inom då? då blir de ju typ kontorsjobb väl? Har ni några förslag på olika jobb? Ge förlsag till mig :D:D Som inte är kvällar och helger!! Man kanske ska bli chef? =P ne tror inte de, chefer är ju inte så himla poppulära eller omtyckta så nej inte ett chef jobb. Men vill verkligen slippa kväll och helger.. =P

Idag till lunch blir de pommes och typ hambörjare fast jag har gjort dom själv.. så de blir väl typ som biffar:Pförsta gången jag gör detta så hoppas att de blir gott..

Ne nu ska jag kika till maten..

Försöker komma tillbaka innan de är dags för jobb annars så hörs vi i mogon ..

Puss PÅ er..

// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0