sugen

Jag funderade just på vad jag skulle göra för mat tills ikväll när älsk kommer hem. Så kom jag på att han ville ha köttbullar igår. Så jag ska snart börja göra egna köttbullar. Hoppas bara att de blir bra. Och att Andreas tycker om dom. Tog mig en avokado för en stund sedan för jag var sugen på något. Mycket gott. Och en kopp te. Och så klart lite av min egen röra till avokadon. de blev mums =). Såg även att vi skulle behöva handla så får väl fråga om han vill följa med sen när han kommer hem. Tog nämligen sissta köttfärsen nu så de är slut och behlver inhandlas. Sen lite gräddfil och grönsaker. Känner inte för attt åka och handla själv. Så hoppas han orkar följa med =)

Nehe ska man kanska ta och göra något? Man kan ju inte slappa hela dagen=P eller jo om man har jobbat en hel helg =') då kanske man får.

Nej nu ska jag börja med maten.

KRAM h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0