Mätt


Ja jo de blev inte dirket så att jag lagade mat men jag kom på att om jag tar en sallad och tarbort allt som jag inte får äta så kan jag ju äta så:P så vi beställde hem mat och jag gjorde så. Och fan vad gott det var =) Blev riktigt mätt. Nu ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, bara ta de lungt och mysa antar jag =) Ska väl ta och ringa mamma lite senare oxå. Var några dagar sen jag pratade med henne.

De är ju en massa bra på tv ikväll oxå så man slipper sitta och sappa mellan en massa kanaler tills man hittar något som nästan duger att se på.

Först är de;
* Två och en halv män
* Singing bee celeb
* Lyxfällan
* Comedy fight club

Sen om jag/vi okrar så är de navy CIS men de börjar inte förens 22.00. men de vill jag se =) om jag som sagt orkar =P

De är vad jag ska se på tv..

Nu ska jag gå och se hur de går för älsk som ligger i badet..

Ha de så bra.

KRAM h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0