Mätt

Ja de är bara förnamnet. De märks att min magsäck har krymt, för innan hade jag inte blirivt mätt på de som jag åt till middag. Men nu blev jag verkligen mätt, bra att magsäcken krymper. BRA BRA BRA!! =)

Nej jag hoppade över att titta på älsk när han har match. för han var tvungen att åka nästan direkt när vi hade ätit. Hoppas han inte får holl bara. Viste inte att kl var så mycket. Får följa med och titta på nästa match.

Lånade några filmer av mamma och pappa som jag tänkte att vi kunde se ikväll men så kom jag på de, de är ju "vem kan slå filip och fredrik" ikväll,de kan jag inte missa. Eller jag får inte missa de. Och sen kl 22 är de ju "paradise hotel" de bara måste man ju se. Så då får vi väl titta på någon av filmerna imorgon.

För lite måndagsmys skadar ju aldrig.

Nej nu ska jag läsa min bok tills älsk kommer hem..

Ha en super trevlig kväll..
De ska ja ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0