Måndag den 30 november 2009



Japp jag är vaken och har varit de sen kl 6.00  eftersom jag körde älsk till ica maxi eftersom jag var tvungen att ha bilen. Har ju inte någon luft i mina däck på cyklen och känner inte för att springa till jobbet i panik som jag fick göra några gånger förra veckan. det är min bil vecka!! då ska jag fan ha tillgång till den oxå. inte ska den stå i skiftinge en hel dag när den kan vara med mig =)

Men nu ser jag att kl är mycket, börjar ju jobba kl 8.00 så ska väl ta och hoppa i lite andra kläder.

(innan jag glömmer det så nej Andreas jobbar inte på ica maxi utan han blev hämtad där av en kollega.)

Ha en bra jobb dag för er som jobbar =P


KRAM h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0