Kärleken är underbar <3

Det var riktigt skön med ett bad. Efter badet tog jag mig en bok och la mig i soffan, läste ungefär 30 sidor men nej den blev inte intressant, så då tog jag en annan bok som är mycket bättre. Den första boken heter död joker och när man läser på baksidan så ska den vara jätteintresant osv men nej de kan jag inte påstå att jag tycker att den är. Läste ju ändå 30 sidor utan att de sa klick. så den går jag lämna tillbaka till mamma, inte för att jag tror att de är någon brådska men iaf. Får göra det i veckan.

Just nu väntar jag på att klockan ska bli lite mer så jag kan börja med maten. De blir kyckling, mums. Älsk lånade min dator för han ville höra på TAIF matchen. (För er som inte vet så är de ishockeylaget i Tingsryd.) Och de bara måste man ju lyssna på. Just nu leder TAIF med........ 1-0 och dom spelar mot...... Karlskrona i Karlskrona. Hoppas hoppas hoppas att TAFI vinner. Dom har bara spelat en period så allt kan ju faktiskt hända.

Så ja jag sitter på Andreas dator och skriver och jag är verkligen inte van vid detta tangentbord. De går inte så himla bra att skriva. Men jag ska nog lyckas med ett inlägg, jag har ju lyckats hit så då ska de nog gå.

Ikväll ska vi se; vem kan slå filip och fredrik. Känns som vi alltid tittar på de på söndagar men jag tycker de är roligt =) Och innan de börjar kl 20.00 så ska vi äta lite middag och fortsätta mysa som vi gjort hela dagen =) MYSIGT. Så på de sättet älskar jag söndagar eller ja helg när ja är ledig för då får jag hur mycket tid som helst med Andreas <3 De bästa som finns är att somna vid hans sida i sängen och vakna vid hans sida. Och såklart att få vara med honom, träffa honom varje dag. Jag är så otrligt glad över at jag har honom i mitt liv.  Kan inte tänka mig ett liv utan honom. Jag är verkligen kär och jag hoppas att de håller för evigt.

JAG HAR DEN BÄSTA POJKVÄNEN I VÄRLDEN!! <3


Innan jag träffade honom viste jag nog inte riktigt vad kärlek var eller vad de innebar. Men nu vet jag. Jag har hittat mannen i mitt liv. Och jag vill aldrig förlora DIG Andreas!

Ne nu måste jag gå och pussa lite på min ÄLSKLING..

Andreas, glöm aldrig att jag älskar dig av hela mitt hjärta.. <3
Jag vill alltid vara din!



THIS IS TRUE LOVE



// BIGG KISS FROM h

Kommentarer
Postat av: Anonym

helen om Säljes!:

Finns de några av de där bharna kvar? =)



Hejsan. Ja bhna finns kvar om du vill köpa så maila mig till min mail.

MVH

2009-11-15 @ 18:17:03
URL: http://mammameddottern.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack! :) den svarta? den är köpt på wear it innan dom stängde

2009-11-15 @ 20:38:21
URL: http://lyxlirare.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaw gulligt !e

2009-11-16 @ 18:32:58
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0