Ingen tvättid =/

Nej de fanns inte någon tvättid idag. Så bokade den imorgon kl 14.00 får hoppas på att de inte kommer in något annat då så jag kan tvätta. tyckte att Andreas sa att han skulle vara ledig imorgon så då kanske vi hittar på något. Men de visar sig. Nu har jag iaf plockat undan lite i lägenheten och damsugit och torkat golven och gjort rent badkaret. Samt tagit ett bad själv så nu är både jag och lägenheten rena =)

nu ska jag bara hitta på något som vi kan äta till middag ikväll. Men de är så svårt. men jag får väl klura lire granna. något hittar jag alltid på. 

Men innan de är dags för matlagning så ska jag titta lite på tv..

På återsende..

KRAM h 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0