...

Nu är jag färdig med tvätten, men otur hade jag för de var någon som skulle tvätta efter mig så sista maskinen fick jag hänga upp i lägenheten, så nu är hela lyan full med tvätt. Hoppas bara att de torkar fort. Sen åt vi mat, de blev taco paj, så sjukt gott de är asså =) mums. Sen hade älsk beställt nya minnen till sin dator och de hade kommit till ica nyfors så vi åkte dit för att hämta ut dom, och vi hade lika gärna kunna gått för Fan vilken kö de var, från vaccinationen såklart..  men fram kom vi och de gick jätte bra att åka tillbaka, men de verkade som om alla var och handlade på coop för där var de mycket folk. men de gick fort där oxå. sen hem igen. Kom nyss upp från ett bad och nu ligger jag i min nybäddade säng och tittar på tv. Jag bara älskar det =)

De jag ska ägna mig åt ikväll är följande:
* se på singinbee celeb, äta jordgubbar till =P
*Mysa med älsk
*Paradice hotel
*Mysa med älsk.
*Ev något mer på tv
*Sova, ska ju upp tidigt imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0