...

Ja jag tvättar för fullt, men kan itne påstå att de är så himla jobbigt, bara att gå ner och slänga in nytt sen ta ut de och slänga in i torktumlaren eller hänga upp i torkskåpet men de som är så tråkigt är ju att de inte går så fort och att man inte direkt kan boka upp sig på något eftersom man måste gå ner till tvätten varje timme. Sen är de lite trist att de blir mörkt så fort, känns ju som om de vore natt när man är nere i källaren.. Men lika bra att ta allt på en gång. Tur att definns lampor:P Slängde nyss in maskin nummer två, sen är de bara en maskin kvar och de är sängkläder så de får väl torka här uppe i lägenheten om de inte är någon annan efter oss. Då kanske jag tar den ett pass till bara för att slippa ha tvätt i hela lägenheten. Men allt beror ju på om någon ska tvätta efter mig. Synd att vi inte har ett torkrum i vårat hus för då kan man ju hänga in de där medan den andra tvättar sin maskin och sen hämta de efter en timme. Men nej så kan de ju så klart inte vara i vårat hus. Och jag tycker ju inte om att tvätta i de andra huset. Fast de brukar ju A göra när han tvättar men då gå de ju ioförsig fortare eftersom de finns flera maskiner där + torktummlare (fast de har vi med och ett torkskåp) sen finns de ju ett tork rum där.

men jag tycker de går bra att tvätta i våran tvättstuga.. =P
Nog pratat om tvätt.

Blev mycket prat om tvätt nu känns de som.. =P

Nej nu ska jag kika runt lite på internet och sen fortsätta läsa min bok <3

Hej så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0