...

Nu är jag uppe efter ett bad och så har jag hunnit äta lite lunch oxå, blev en omelett med ost och bacon i. Gott men vill ha boken nu så jag kan planera vad jag ska äta i heglen eftersom jag inte kan äta de som gamlingarna får. Fan jag är så jävla pepp inför detta. Hoppas hoppas hoppas att de funkar.
Just nu lyssnar jag på lite nomy och väntar på att kl ska gå fortare så jag kan börja göra mig iordning för att gå och hämta mamma:D De ser ut att regna ute så får väl ta med ett parapyl. Eller så får jag väl ta  bilen eftersom vi ska till tuna park, vill inte gå in där om vi blir blöta.. ingen höjdare. men får avgöra de lite senare.. =P får då skulle jag kunna kolla igenom boken hemma hos mamma vad jag ska äta i helgen och göra lisa där sen åka och handla.. Tänkte att jag skulle åka till ö&b oxå för att köpa en form som är lite mindre som jag kan göra gratänger i till mig eftersom Andreas inte kommer att äta efter denna kur. inte än iaf, han kanske blir intreserad om han ser att jag lyckas.

Sen ska jag väl handla lite mys tills ikväll oxå =) <3

Nej jag tror att jag måste ta bilen. Ser ut som de regnar rätt så mycket..

Ska väl ta en titt i diskmaskinen oxå och se ifall den behövs sättas igång..

Nej nu måste jag göra mig iordning..

De känns som om detta kommer bli en bra dag =)

Puss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0