091126

Jaha då var de dags för att betala räkningar igen.. Verkligen inte kul alls. Plus att vi ska köpa nya madrasser i helgen så då blir man 3000 kr fattigare pga av det oxå. Men vi behöver verkligen nya madrasser så de är en kostnad som man får ta. Ja menar att den kostnaden är ju inte driekt varje månad. Och jag fick rätt bra lön denna månad med så då kan jag kosta på mig det. eller vi. sen är det ju julklappar som ska inhandlas, och jag vet vad nästan alla ska få :P Så de är skönt de med så man slipper stå där när de bara är några dagar kvar. Ska fråga mamma om vi kan handla lite på måndag om jag inte jobbar kväll då men de tror jag inte att jag gör. Har för mig att jag jobbar dag.

Ska snart tvätta med. Gick ner för att se om de fanns någon tid och de fanns en nu vid två tiden så då tänkte jag att de är lika bra att ta då så slipper jag de i helgen. Då kan jag lägga ner mer energie på att städa och jul pyssla lite. De ska ju bytas gardiner och ljusstakarna ska upp osv. Ska kika runt om jag kan hitta någon billig julduk någonstans oxå som man kan ha på köksbordet. Sen ska de stor städas med. Får se hur långt jag hinner. men då är de skönt för då slipper jag tänka på tvätten. Tänkte bädda rent i sängen oxå. Älskar att sova när de är nybäddat =) men sover så himla mycket bättre då. Bara hoppas att jag hinner torka allt där nere för de är så jobbigt om de ska torka här uppe. har inte driekt plats för det. Men vi får se hur långt jag hinner.

Nej nu ska jag kika runt lite på olika bloggar sen ska jag gå ner till tvättstugan.

Ha de såbra..

KRAM h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0