091120

Idag är det fredag och nej jag är inte ledig denna helg. Jag ska jobba medan de andra får vara hemma och vila upp sig. Men jag hoppas att denna helg kommer gå fort. Och de lär den väl göra.. men har långturen på söndag och de tycker ja inte om.. Vill hellre ha den på lördagen. Men om jag fick välja så skulle jag inte vilja ha den alls. Men de är bara att kämpa på. Annars i veckan har jag jobbat var ju bara ledig en dag och de var igår. Då gjorde jag inte så mycket, kunde inte heller eftersom mina nycklar  låg i bilen och den hade Andreas till Västerås där han var på en kurs igår. Så jag kunde inte gå ut förens han kom hem vid halv fem igår.  `Sen åt vi lite mat och efter de gick jag hem till mamma och pappa för att ta hondan, får ju låna den när jag jobbar helger. Tur de. TACK FÖR DET!! Och då när jag gick till dom så regnade det ju så klart.. Så jag blev jätteblöt om fötterna eftersom jag hade mina tygskor och dom är de ju hål i i sulan. men jag värmde upp dom sen när jag kom hem. Var även ut till graven igår eftersom de var farmors fördelsedag. Hoppas verkligen att hon har de bra där hon nu är.. <3 Jag saknar dig.

Annars så var vi bara hemma och myste igår. Somnade rätt så tidigt och somnade nästan på en gång.. Kanske min svåra tid att somna om kvällarna/nätterna är borta nu. Ingen höjdare att ligga vaken till typ kl 1 på natten och sen ska man upp på morgonen.

Nej nu ska jag ta mig ett bad sen ska jag äta fukost/lunch. Börjar ju jobba kl 12.45-20.30

Hej så länge

KRAM h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0