091115

Godmorgon/Goddag!

Söndag idag, tråk dag detta betyder att de är jobb imorgon. vill inte, vill bara vara hemma och mysa med min älskling.. Kan vi få en vecka tillsammans? Utan jobb. Nej de har jag lite svårt att tro. =( Har en jobbig vecka framför mig med bara en ledig dag men de vet ni ju redan.

Idag då, nej jag tror inte att vi har några planer inför denna dag, bara ta de lungt och  mysa. Tänkte att jag skulle börja läsa i en bok idag så får se om jag kommer igång med det. Annars har jag inte så mycket att tala om faktiskt.

Ska snart ta mig ett bad sen försöka komma igång med boken.

Men innan de ska jag läsa mina bloggar som jag följer..

Ha de så bra..

KRAM h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0