091114

Hallo =)

Nej de hände inget faligt för min del igår, men visst är de så att man tänker igenom om de har hänt något speciellt under dagen på kvällen innan man ska sova men jag kan inte komma på något. Bara att de gick lite knaglit att köra bil men de gör de vissa dagar. Iaf för mig.

Idag har jag inte gjort så mycket, vi har varit och tvättat bilen sen en sväng in till Ö&b och sen till coop. Annars har vi bara varit hemma och myst, fast just nu är han ju på innebandy som alla andra lördagar. Så han lär väl komma  hem om ungefär en timme. Älsk var snäll och gick in på systemet och köpte några cider åt mig så jag ska väl ta iaf en ikväll, på helgen får man fuska. De är inte så att jag kör stenhårt utan man måste få fuska och då har jag bestämt att de blir på helgen.

Annars vet jag inte vad denna helg har att bjuda på. bara ta de lungt antar jag, har ju en jobbig vecka framför mig med bara EN ledig dag. Uch för det. =( Men men de är väl bara att bita i de sura äpplet.

JAG SKA VARA GLAD ATT JAG HAR ETT JOBB OCH DET ÄR JAG! =)


Nej nu ska jag kika runt lite sen titta lite på tv.. under tiden jag väntar på ÄLSK..

Ha en bra kväll om jag inte skriver något mer senare..

KRAM h

LOVE IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0