091113

Fredag den 13:e idag.. kanske bäst att man håller sig inne? Men jag har inte några direkta ärenden ut heller. Ska ju tvätta idag. Sen senare så ska ju älsk spela hockey så vi ska ju bara ta oss bort till ishallen. Sen får vi se vad vi hinner med efter de, vet ju inte hur länge de ska spela men kanske blir de en sväng förbi hurtig.. Eftersom han har fest, han har ju nygligen fyllt 20, så man får väl ta och säga GRATTIS =) Undra om han besköte systemet då?  haha.

Har nyss ätit lunch, stekte kycklingbitar och sen tog jag lite gurka, paprika och avokado till de. Det blev jättegott. och mätt blev jag oxå.. Just nu väntar jag på att kl ska bli 14.00 fördå ska jag dejta tvättstugan. Lika bra att ta de nu när jag ändå inte har något för mig, så slipper man tänka på de i helgen.

Har igentligen inte så mycket mer att komma med just nu..

De blir helt enkelt en slappdag till =P -Men dom är sköna och jag älskar dom.

Det bästa med denna dag är att ANDREAS ÄR LEDIG !!! <3

ME LOVE

Ne nu ska jag kila..

KRAM h

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till daniel! haha ja han var på systemet direkt efter jobbet (A) :D han ska dit idag igen, hoppas ni kommer ikväll!

2009-11-13 @ 13:51:14
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0