091112

Goddag! Idag mår jag bättre, huvudvärken börjar släppa så de är skönt. Igår kunde jag inte ens sitta vid datorn så himla ont gjorde de i huvudet. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske inte ska göra så himla mycket ifall värken kommer tillbaka men tänkte att jag iaf skulle städa lite grann, började lite igår inne på toaletten så där inne är de bara badkaret kvar. Sen ska de dagsugas och torkas golv. Sen skulle jag behöva tvätta så får väl ta en tripp ner till tvättstugan och se efter om de finns någon ledig tid. Men ska börja med att städa i lägenheten först. Eller ska jag kanske gå ner och kolla så kan jag göra två saker samtidigt..? jo jag tror att jag gör så. Sen när jag är färdig ska jag avsluta med ett skönt bad som jag alltid brukar göra när jag har städat.. =) som en liten belöning =)

DEt är vad som står på schemat idag.. =) men först ska jag såklart kika igenom de bloggar som jag följer =) Sen är de bara att sätta igång.

Återkommer när jag är färdig.

Ha de så bra sålänge..

KRAM h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0