091106

Älskling. Guuud vad jag älskar dig. Du är mitt allt och de mitt hjärta brinner för. Kan inte tänka mig ett liv utan dig. Snart har vi varit tillsammans i fyra år och idag har vi varit förlovade i ett år och fem månader. Jag hoppas verkligen att du förstår hur otroligt mycket du betyder för mig. du är min livs kärlek och jag vill alltid vara vid din sida. Det är hos dig som jag hör hemma. Hos dig känner jag mig trygg och kan vara mig själv. Jag kan inte  beskriva med ord hur otroligt mycket du betyder för mig.

JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA!!

Som sagt så har jag varit förlovad med Andreas idag i ett år och fem månader! Det passar väl inte bättre än attt jag är ledig idag så vi har hela kvällen på oss att mysa och bara vara med varnadra.. =) Hoppas de är något bra på tv oxå som vi kan titta på.



 
Jag har nyss fått ett mail om att den bok som jag och mamma beställde i börja av veckan har kommit så vi ska till tuna park när  hon har slutat jobba och hämta ut den. Jag har inte talat om de för er som följer min blogg men jag ska börja med en diet där man inte ska äta några kolhydrater alls utan bara fett. Denna diet har blvit välldigt populär och den ger verkligen reslutat. Så nu ska jag oxå börja med den men eftersom ja inte vet så mycket om den så har jag inte kunnat börja påriktig innan jag har fått denna bok. För i denna bok står de extakt vad som händer med kroppen och vad/hur man får äta osv. Boken heter; Ät fet mat.

Så jag ska ge detta en chans iaf de är ju ingen extra kostnad eller så.
Men jag tror på detta och hoppas på att detta kommer att fungera. Eftersom jag inte mår bra i mig själv just nu och har inte gjort de på ett bra tag. Så nu är de dags för en förändring.

Önska mig lycka till!!

Nu ska jag ta mig ett bad och vänta på att kl ska bli halv två för då ska jag hämta upp min mamma.

Bye bye H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0