091105

DET SNÖAR UTE!


Synd bara att de inte får ligga kvar. Men de kommer väl de med så småningom.


Börjar jobba om en timme så ska väl ta och börja göra mig iordning inför de. Har verkligen inte någon lust alls med att jobba men de är väl bara att bita i de sura äpplet. Mår fortfarande konstigt från sprutan oxå. Är hur trött som hellst. Skulle villja ligga under täcket hela dagen men nej de får man inte. man måste åka till jobbet och göra lite nytta. Ser iaf fram emot imorgon, för då är jag ledig så då ksa jag bara ta de lungt och inte göra något alls. Sen jobbar jag lör sön mån. Men hoppas på att helgen går fort.


Hoppas att biverkningarna släpper snart.. orkar inte jobba i helgen om ja ska må som jag gjorde igår. Men får hoppas att de blir bättre imorgon när jag är ledig för då kan jag verkligen vila upp mig.



Nej nu ska jag ta och titta lite på tv innan de är dags för att göra sig iordning för att dra vidare till jobbet..

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0