091104

Jaha var några dagar sen jag skrev men jag har inte haft tid, har jobbat sen när jag väl har haft en stund över har jag inte haft lust för att skriva ett inlägg.

Om gårdagen kan jag bara säga AJ AJ AJ AJ
Tog sprutan för svininfluensa och FAN vad ont de gör. De kändes knappt när han stack mig men sen efterråt. har vaknat flera gånger i natt för att de gör så jävla ont. Kan inte ens ligga på den armen eller något alls så de ska verkligen bli spännande att se hur de kommer gå att jobba snart. Inte för att jag har något lust alls för att jobba just inte men de är ju inte så många timmar. Hoppas de blir bättre i armen för kan knappt röra överarmen. =(   '

Och tack Älsk för att du följde med och stöttade mig. Eftersom jag är så sjukt spruträdd =( Men som sagt så kändes de inte ens när han stack.

Ne nu har jag inte riktigt tid med detta, måste göra mig iordning för jobbet som börjar om en timme.

Men ni får ha de så bra..

PussPuss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan! låter inge vidrae, ska med ta den sen tror ja

2009-11-05 @ 11:43:48
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0