091101

Nu mina kära vänner är vi inne i november... Vart tar all tid vägen? Den bara susar förbi. Snart är de jul och ett nytt år, tiden går för fort!! man hinner inte ens med imellanåt.. =/

Det är söndag idag, varför ska helgena gå så fort för? tråkigt för de är så myisgt att vara hemma och vakna upp med Andreas <3 MEn neh jag ska inte klaga, jag har de bra som får träffa honom varje dag och pussa honom godnatt varje kväll.

Vi har svart varit tillsammans i fyra år! Guuud vad fort tiden går, 4 ÅR!! De har varit de bästa åren i hela mitt liv, Du andreas, du är de bästa som hänt mig, du är min livs kärlek. Vill alltid att de ska vara du och jag. Jag vill ha en familj med  dig, en liten bebis. =) mysigt.

Igår gjorde vi inte så mycket var bara hemma och tog de lungt och myste, var och handlade lite sen var min älsk på träning i ungeför två timmar. tränigen hade gått bra och ikväll har han match. Så stolt över dig. Du är duktig.

Just nu tittar vi eller ja mest han på fotboll AIK spelar ju mot IFK Göteborg. Och Ifk har redan gjort ett mål, inte bra inte bra inte bra..  AIK ska ju vinna!! Detta är en väldigt viktig match. Efter fotbollen ska vi äta lite och sen ska älsk börja ladda inför din match. Och jag följer ju så klart med för att titta på honom. De blir en liten tid för mig att rensa hjärnan genom att lyssna på NOMY <3 Medan jag tittarpå Älsk när han spelar match.

Jo vi har även varit ute och gått idag. Vi gick till kyrkogården eftersom jag skulle tända ljus, De gör man ju på alla helgona helgen. Men inte har jag sätt några spöken inte och de lär jag väl inte se heller.. kanske nästa år? =P De tog iaf en och en halv timme för oss att gå dit fram och tillbaka. Så vi har rört på oss idag kan man säga.. =) Men det var riktigt skönt att vara ute och gå. Få i sig en massa frisk luft.

Imorgon ska man jobba oxå.. tråkigt, men har en dagtur som är kort, jobbar 8-12.30 så de lär väl gå fort. Efter jobbet imogon så tänkte jag att jag skulle tvätta. För jag har bäddat rent i sängen idag. MEE LOVE!!

Ne man kanske ska sluta attt babbla en massa babbel och kolla runt på några andra bloggar och sen kika på fotbollen.

Ha de så bra så ses vi och hörs..

Pus puss på er

Andreas jag älskar dig av hela mitt hjärta!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit tänk att ni har varit tillsammans i 4 år, tiden går otroligt fort. Kommer ihåg första ggn jag träffade Anderas och när vi fikade och du pratade så mkt om han :) Ni är så otroligt fina ihop !

2009-11-02 @ 10:24:55
URL: http://emeliedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0