Varför måste alltid detta fält fyllas i?!?!?!

Just nu väntar jag på att min brunch (tror de stavas så) ska bli klar=) de blir favvisen fiskbullar idag =) de är verkligen de bästa som finns, så sjukt gott. Ikväll ska vi hem till mina päron och fira mamma. Så har köpt presenter till henne, de gjorde ja igår. Men kan inte skriva nu vad jag har köpt till henne, får göra de senare. Angelica vet =) Tack för igår gumman, de var jättetrevligt =) Och tack för bär hjälpen =P

Ska nog bara ta de lungt tills Andreas kommer hem för sen ska vi ju till mamma och pappa =) Men får se kanske hittar på något.

Ne nu måste jag titta till potatisen =)

Ses och hörs =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0