Lite mer förtriv av tiden.


 


25 frågor om MIG =) .


Röker du? - Nej

Snusar du?- Nej

Skolkar du? - nej för jag har tagit studenten=)

Gör du frukosten själv? - ja

Har du suttit i rätten? -  Nej det har jag inte gjort

Har du slagit ner någon? - Nej verkligen inte

Har du pussat nån av samma Kön? - ja några stycken på fyllan.

Har du varit på strippklubb? - haha nej det har jag inte:P

När Grät du senast? -  I förrgår när ja blev lite osams med Andreas =(

Vem kan du prata om allt med? - Angelica <3

Har du solglasögon? - ja två st som jag använder lika mycket båda två =P

Skriv en mening på engelska - why???

Vem pussade du senast? - Andreas <3

Vem Kramade du senast? - Andreas <3

Vad är din högsta önskan just nu? - Att klockan blir lite mer så jag slipper vara själv.

Vad heter ditt Hårspray du använder? - Proffs tror jag  .

Vem gillar du? - Andreas <3

Vilken färg har tröjan du har på dig? - Rosa =) .

Har du string på dig just nu?- De har väl inte ni med att göra?

Känner du någon som heter niklas  - Kände, har ingen kontakt nu längre.

Har du bärbar Data? - Japp, och den är bara min =)

Är du blyg? - Jaa lite, beror på vem jag träffar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0