Konstig i kroppen

Nu har äntligen älsk kommit hem =) gud vad jag har saknar honom idag. Vi har nyss ätit mat, de blev korv och makaroner. Men mår verkligen inte bra idag. Tror att de är för att jag inte har fått sova ordentligt men känner mig konstig i hela kroppen. Hoppas att de blir bättre snart för har inte råd att vara hemma från jobbet. Men jobbar inte så länge i morgon . Jobbar mellan 8-12.45 så de är ju en kort tur. Skönt de när man inte mår bra, och på onsdag är jag ledig igen så då kan jag vila upp mig då med. sen på kvällen då ska vi fira mamma så måste köpa en present till henne och jag vet exakt var jag ska köpa. =) hoppas bara att hon blir glad =) Hon kommer få en väldigt nödvändig sak som hon har tjatat om läääänge.

Ne nu ska jag mysa med min älskling..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0